Omgekeerd leven

25 februari 2014 - Geel, België

Het is leuk te ervaren hoe het leven andere wendingen aanneemt. Ik was op een conventionele weg maar ik besef dat ik iets met men dromen moet doen, ook al lijken ze onconventioneel. Ik moet een stapje terug nemen, tijd nemen om te ademen, tijd nemen om te klimmen. Nu ik tijd heb genomen voelt het als een groot geschenk van het leven en het geeft me de kans tot overdenking. Het leven heeft me snel doen opgroeien en veel geleerd: Het leven is kort en fragiel dus als er iets is dat je wil moet je gaan en het nemen, nu. Niet binnen vijf, tien of  twintig jaar maar nu. Veel vrienden zijn op kot gegaan, gaan studeren voor zich te vestigen. Wat ik nu ga ervaren zal nooit iemand van me af kunnen nemen, onderwijs op een manier waardoor ik gepassioneerd ben. Maar nu is het tijd om een stapje terug te nemen, het is tijd om te ontdekken, spelen, klimmen, leven.

Met veel liefde voor Laurien, Martien, Maarten & al de familie en vrienden.

Sander

1. Patrice:
    25 februari 2014
    Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail.
  2. Milena:
    25 februari 2014
    Waar je ook gaat, neem altijd je eigen stilte met je mee. (Deepak Chopra)
  3. Nonkel Wim:
    26 februari 2014
    't amusement
  4. Rob Geudens:
    27 februari 2014
    Ruwe rotsen slijpen tot diamant door centimeter na centimeter te veroveren. Knap Sander!
  5. Christine Truyen:
    27 februari 2014
    Hoi Sander , ik ben heel benieuwd naar de verhalen die we hier kunnen volgen . Je bent niet echt alleen op weg . . .wij staan achter jou .
  6. Kasper:
    1 maart 2014